הפועל חיפה - מורידה את הבגדים: אירינה הצטלמה : 19.9.2021 · שער יתרון של עומרי גאנדלמן כמעט סידר למכבי נתניה ניצחון על ביתר, אבל ריצ'מונד בואצ'י כיפר על החמצת פנדל עם שער שקבע 1:1.

22.8.2021 · מכבי חיפה עלתה לגמר גביע הטוטו אחרי 0:2 על הפועל תל אביב אחרי עצירות רבות של שטקוס, החמצות גדולות של הירוקים ופנדל שלא נשרק, אבו פאני בעט פנימה (88) בעזרת הסטה של טראורה ועשה צדק. הפועל חיפה חזרה הערב לראשות הטבלה לאחר ניצחון ביתי על הפועל נוף הגליל. 19.9.2021 · שער יתרון של עומרי גאנדלמן כמעט סידר למכבי נתניה ניצחון על ביתר, אבל ריצ'מונד בואצ'י כיפר על החמצת פנדל עם שער שקבע 1:1. אלון תורג'מן העניק להפועל חיפה 0:1 על קריית שמונה. אחרי הפסד הבכורה מול מכבי פתח תקווה, בהפועל חיפה ינסו לחזור למסלול הנצחונות מול הפועל נוף הגליל (שבת, 18:45, פריצות בספורט3).

אחרי הפסד הבכורה מול מכבי פתח תקווה, בהפועל חיפה ינסו לחזור למסלול הנצחונות מול הפועל נוף הגליל (שבת, 18:45, פריצות בספורט3). מכ×'×™ תל א×'×™×': יונתן ×›×
מכ×'×™ תל א×'×™×': יונתן ×›×"ן מועמ×" from sport1images.maariv.co.il
העולה החדשה הפועל ירושלים עדיין ללא שער העונה אחרי 0. 22.8.2021 · מכבי חיפה עלתה לגמר גביע הטוטו אחרי 0:2 על הפועל תל אביב אחרי עצירות רבות של שטקוס, החמצות גדולות של הירוקים ופנדל שלא נשרק, אבו פאני בעט פנימה (88) בעזרת הסטה של טראורה ועשה צדק. 19.9.2021 · שער יתרון של עומרי גאנדלמן כמעט סידר למכבי נתניה ניצחון על ביתר, אבל ריצ'מונד בואצ'י כיפר על החמצת פנדל עם שער שקבע 1:1. הפועל חיפה חזרה הערב לראשות הטבלה לאחר ניצחון ביתי על הפועל נוף הגליל. אלון תורג'מן העניק להפועל חיפה 0:1 על קריית שמונה. 2.10.2021 · הפועל חיפה אולי הגיעה עם קצת עודף ביטחון מעצם העובדה שהיא מוליכה את הטבלה, אבל פמארחת היתה נחושה יותר, בעיקר במחצית השנייה, שבה גם הובקעו שני השערים, ולבסוף היא יצאה עם ידה על העליונה. אחרי הפסד הבכורה מול מכבי פתח תקווה, בהפועל חיפה ינסו לחזור למסלול הנצחונות מול הפועל נוף הגליל (שבת, 18:45, פריצות בספורט3). אלון תורג'מן, אלן אוז'בולט ולירן סרדל כבשו להפועל חיפה במחצית הראשונה.

22.8.2021 · מכבי חיפה עלתה לגמר גביע הטוטו אחרי 0:2 על הפועל תל אביב אחרי עצירות רבות של שטקוס, החמצות גדולות של הירוקים ופנדל שלא נשרק, אבו פאני בעט פנימה (88) בעזרת הסטה של טראורה ועשה צדק.

אחרי הפסד הבכורה מול מכבי פתח תקווה, בהפועל חיפה ינסו לחזור למסלול הנצחונות מול הפועל נוף הגליל (שבת, 18:45, פריצות בספורט3). אלון תורג'מן, אלן אוז'בולט ולירן סרדל כבשו להפועל חיפה במחצית הראשונה. העולה החדשה הפועל ירושלים עדיין ללא שער העונה אחרי 0. אלון תורג'מן העניק להפועל חיפה 0:1 על קריית שמונה. הפועל חיפה חזרה הערב לראשות הטבלה לאחר ניצחון ביתי על הפועל נוף הגליל. 2.10.2021 · הפועל חיפה אולי הגיעה עם קצת עודף ביטחון מעצם העובדה שהיא מוליכה את הטבלה, אבל פמארחת היתה נחושה יותר, בעיקר במחצית השנייה, שבה גם הובקעו שני השערים, ולבסוף היא יצאה עם ידה על העליונה. 19.9.2021 · שער יתרון של עומרי גאנדלמן כמעט סידר למכבי נתניה ניצחון על ביתר, אבל ריצ'מונד בואצ'י כיפר על החמצת פנדל עם שער שקבע 1:1. 22.8.2021 · מכבי חיפה עלתה לגמר גביע הטוטו אחרי 0:2 על הפועל תל אביב אחרי עצירות רבות של שטקוס, החמצות גדולות של הירוקים ופנדל שלא נשרק, אבו פאני בעט פנימה (88) בעזרת הסטה של טראורה ועשה צדק.

אלון תורג'מן העניק להפועל חיפה 0:1 על קריית שמונה. אחרי הפסד הבכורה מול מכבי פתח תקווה, בהפועל חיפה ינסו לחזור למסלול הנצחונות מול הפועל נוף הגליל (שבת, 18:45, פריצות בספורט3). 22.8.2021 · מכבי חיפה עלתה לגמר גביע הטוטו אחרי 0:2 על הפועל תל אביב אחרי עצירות רבות של שטקוס, החמצות גדולות של הירוקים ופנדל שלא נשרק, אבו פאני בעט פנימה (88) בעזרת הסטה של טראורה ועשה צדק. 19.9.2021 · שער יתרון של עומרי גאנדלמן כמעט סידר למכבי נתניה ניצחון על ביתר, אבל ריצ'מונד בואצ'י כיפר על החמצת פנדל עם שער שקבע 1:1. הפועל חיפה חזרה הערב לראשות הטבלה לאחר ניצחון ביתי על הפועל נוף הגליל.

העולה החדשה הפועל ירושלים עדיין ללא שער העונה אחרי 0. מעיין אשכנזי חושפת מ×
מעיין אשכנזי חושפת מ×" ×'אמת קר×" from sport1images.maariv.co.il
22.8.2021 · מכבי חיפה עלתה לגמר גביע הטוטו אחרי 0:2 על הפועל תל אביב אחרי עצירות רבות של שטקוס, החמצות גדולות של הירוקים ופנדל שלא נשרק, אבו פאני בעט פנימה (88) בעזרת הסטה של טראורה ועשה צדק. אחרי הפסד הבכורה מול מכבי פתח תקווה, בהפועל חיפה ינסו לחזור למסלול הנצחונות מול הפועל נוף הגליל (שבת, 18:45, פריצות בספורט3). 2.10.2021 · הפועל חיפה אולי הגיעה עם קצת עודף ביטחון מעצם העובדה שהיא מוליכה את הטבלה, אבל פמארחת היתה נחושה יותר, בעיקר במחצית השנייה, שבה גם הובקעו שני השערים, ולבסוף היא יצאה עם ידה על העליונה. 19.9.2021 · שער יתרון של עומרי גאנדלמן כמעט סידר למכבי נתניה ניצחון על ביתר, אבל ריצ'מונד בואצ'י כיפר על החמצת פנדל עם שער שקבע 1:1. העולה החדשה הפועל ירושלים עדיין ללא שער העונה אחרי 0. אלון תורג'מן, אלן אוז'בולט ולירן סרדל כבשו להפועל חיפה במחצית הראשונה. הפועל חיפה חזרה הערב לראשות הטבלה לאחר ניצחון ביתי על הפועל נוף הגליל. אלון תורג'מן העניק להפועל חיפה 0:1 על קריית שמונה.

19.9.2021 · שער יתרון של עומרי גאנדלמן כמעט סידר למכבי נתניה ניצחון על ביתר, אבל ריצ'מונד בואצ'י כיפר על החמצת פנדל עם שער שקבע 1:1.

אחרי הפסד הבכורה מול מכבי פתח תקווה, בהפועל חיפה ינסו לחזור למסלול הנצחונות מול הפועל נוף הגליל (שבת, 18:45, פריצות בספורט3). אלון תורג'מן, אלן אוז'בולט ולירן סרדל כבשו להפועל חיפה במחצית הראשונה. אלון תורג'מן העניק להפועל חיפה 0:1 על קריית שמונה. 22.8.2021 · מכבי חיפה עלתה לגמר גביע הטוטו אחרי 0:2 על הפועל תל אביב אחרי עצירות רבות של שטקוס, החמצות גדולות של הירוקים ופנדל שלא נשרק, אבו פאני בעט פנימה (88) בעזרת הסטה של טראורה ועשה צדק. 19.9.2021 · שער יתרון של עומרי גאנדלמן כמעט סידר למכבי נתניה ניצחון על ביתר, אבל ריצ'מונד בואצ'י כיפר על החמצת פנדל עם שער שקבע 1:1. 2.10.2021 · הפועל חיפה אולי הגיעה עם קצת עודף ביטחון מעצם העובדה שהיא מוליכה את הטבלה, אבל פמארחת היתה נחושה יותר, בעיקר במחצית השנייה, שבה גם הובקעו שני השערים, ולבסוף היא יצאה עם ידה על העליונה. העולה החדשה הפועל ירושלים עדיין ללא שער העונה אחרי 0. הפועל חיפה חזרה הערב לראשות הטבלה לאחר ניצחון ביתי על הפועל נוף הגליל.

2.10.2021 · הפועל חיפה אולי הגיעה עם קצת עודף ביטחון מעצם העובדה שהיא מוליכה את הטבלה, אבל פמארחת היתה נחושה יותר, בעיקר במחצית השנייה, שבה גם הובקעו שני השערים, ולבסוף היא יצאה עם ידה על העליונה. הפועל חיפה חזרה הערב לראשות הטבלה לאחר ניצחון ביתי על הפועל נוף הגליל. אלון תורג'מן העניק להפועל חיפה 0:1 על קריית שמונה. אלון תורג'מן, אלן אוז'בולט ולירן סרדל כבשו להפועל חיפה במחצית הראשונה. 19.9.2021 · שער יתרון של עומרי גאנדלמן כמעט סידר למכבי נתניה ניצחון על ביתר, אבל ריצ'מונד בואצ'י כיפר על החמצת פנדל עם שער שקבע 1:1.

הפועל חיפה חזרה הערב לראשות הטבלה לאחר ניצחון ביתי על הפועל נוף הגליל. ×
×"פועל תל א×'×™×' - Apps on Google Play from lh3.googleusercontent.com
2.10.2021 · הפועל חיפה אולי הגיעה עם קצת עודף ביטחון מעצם העובדה שהיא מוליכה את הטבלה, אבל פמארחת היתה נחושה יותר, בעיקר במחצית השנייה, שבה גם הובקעו שני השערים, ולבסוף היא יצאה עם ידה על העליונה. אלון תורג'מן העניק להפועל חיפה 0:1 על קריית שמונה. העולה החדשה הפועל ירושלים עדיין ללא שער העונה אחרי 0. אחרי הפסד הבכורה מול מכבי פתח תקווה, בהפועל חיפה ינסו לחזור למסלול הנצחונות מול הפועל נוף הגליל (שבת, 18:45, פריצות בספורט3). 22.8.2021 · מכבי חיפה עלתה לגמר גביע הטוטו אחרי 0:2 על הפועל תל אביב אחרי עצירות רבות של שטקוס, החמצות גדולות של הירוקים ופנדל שלא נשרק, אבו פאני בעט פנימה (88) בעזרת הסטה של טראורה ועשה צדק. 19.9.2021 · שער יתרון של עומרי גאנדלמן כמעט סידר למכבי נתניה ניצחון על ביתר, אבל ריצ'מונד בואצ'י כיפר על החמצת פנדל עם שער שקבע 1:1. אלון תורג'מן, אלן אוז'בולט ולירן סרדל כבשו להפועל חיפה במחצית הראשונה. הפועל חיפה חזרה הערב לראשות הטבלה לאחר ניצחון ביתי על הפועל נוף הגליל.

אחרי הפסד הבכורה מול מכבי פתח תקווה, בהפועל חיפה ינסו לחזור למסלול הנצחונות מול הפועל נוף הגליל (שבת, 18:45, פריצות בספורט3).

אלון תורג'מן העניק להפועל חיפה 0:1 על קריית שמונה. אלון תורג'מן, אלן אוז'בולט ולירן סרדל כבשו להפועל חיפה במחצית הראשונה. העולה החדשה הפועל ירושלים עדיין ללא שער העונה אחרי 0. הפועל חיפה חזרה הערב לראשות הטבלה לאחר ניצחון ביתי על הפועל נוף הגליל. 2.10.2021 · הפועל חיפה אולי הגיעה עם קצת עודף ביטחון מעצם העובדה שהיא מוליכה את הטבלה, אבל פמארחת היתה נחושה יותר, בעיקר במחצית השנייה, שבה גם הובקעו שני השערים, ולבסוף היא יצאה עם ידה על העליונה. 19.9.2021 · שער יתרון של עומרי גאנדלמן כמעט סידר למכבי נתניה ניצחון על ביתר, אבל ריצ'מונד בואצ'י כיפר על החמצת פנדל עם שער שקבע 1:1. 22.8.2021 · מכבי חיפה עלתה לגמר גביע הטוטו אחרי 0:2 על הפועל תל אביב אחרי עצירות רבות של שטקוס, החמצות גדולות של הירוקים ופנדל שלא נשרק, אבו פאני בעט פנימה (88) בעזרת הסטה של טראורה ועשה צדק. אחרי הפסד הבכורה מול מכבי פתח תקווה, בהפועל חיפה ינסו לחזור למסלול הנצחונות מול הפועל נוף הגליל (שבת, 18:45, פריצות בספורט3).

הפועל חיפה - מורי×"×" את ×"×'×'×"ים: אירינ×" ×"צטלמ×" : 19.9.2021 · שער יתרון של עומרי גאנדלמן כמעט סידר למכבי נתניה ניצחון על ביתר, אבל ריצ'מונד בואצ'י כיפר על החמצת פנדל עם שער שקבע 1:1.. אלון תורג'מן, אלן אוז'בולט ולירן סרדל כבשו להפועל חיפה במחצית הראשונה. הפועל חיפה חזרה הערב לראשות הטבלה לאחר ניצחון ביתי על הפועל נוף הגליל. 2.10.2021 · הפועל חיפה אולי הגיעה עם קצת עודף ביטחון מעצם העובדה שהיא מוליכה את הטבלה, אבל פמארחת היתה נחושה יותר, בעיקר במחצית השנייה, שבה גם הובקעו שני השערים, ולבסוף היא יצאה עם ידה על העליונה. העולה החדשה הפועל ירושלים עדיין ללא שער העונה אחרי 0. אלון תורג'מן העניק להפועל חיפה 0:1 על קריית שמונה.